Proširenje saradnje sa regionalnim i inostranim agencijama

Gold gondola se ovih dana predstavlja na 45. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu u okviru štanda Turističke organizacije Zlatibor pod sloganom „Investiraj u Zlatibor“. Prvog dana ministar turizma i omladine, Husein Memić, je posetio naše štandove najavljujući nove projekte i saradnju sa Opštinom Čajetina u cilju razvoja turizma na Zlatiboru. Održani su brojni sastanci sa partnerima i saradnicima. U razgovoru sa predstavnicima Privredne komore Srbije planirana je podrška Gold gondoli da se predstavi na inostranom tržišu, dok je turistička agencija iz Poljske zainteresovana da na Zlatibor dovodi ljubitelje prirode koji žele da uživaju isključivo u seoskom ambijentu i autentičnoj ponudi našeg kraja.

Saradnici iz Hrvatske, organizatori zagrebačkog Sajma turizma Place2go, najavili su info turu na proleće kako bi se detaljnije upoznali sa ponudom Gold gondole. Proširenje saradnje je planirano i sa turističkim agencijama iz Crne Gore koje su zainsteresovane da organizuju veće ture ruskih i kineskih turista za vožnju zlatiborskom gondolom.

Drugog dana Sajma predstavnici Gold gondole razgovaraće sa brojnim turističkim agencijama iz Srbije i regiona koje su zainteresovane za našu ponudu i razne oblike saradnje.

Posetioci imaju priliku da se do nedelje, 25. februara, upoznaju sa atraktivnom ponudom najduže panoramske gondole na svetu koja svake sezone uvek nečim novim obraduje svoje putnike. Među najtraženijim sadržajima su branč u vazduhu i romantično putovanje, a sve popularniji je i tim bilding na gondoli kao savremeni oblik poslovnog turizma. Ovaj nastup na Sajmu je specijalna prilika da posetioci vide i maketu projekta novog izgleda vrha Tornik koji će dodatno ulepšati boravak turista na gondoli i Zlatiboru.

Štand Gold gondole se nalazi u Hali 4 – centralni deo Sajma.